ΘΕΑΤΡΟΜΑΘΕΙΑ Τώρα παίζουμε

Τώρα παίζουμε

Κάνουμε το θέατρο που ονειρευόμαστε κι ονειρευόμαστε έναν κόσμο όμορφο όσο το θέατρο που κάνουμε.”

Αλίκη Κατσαβού
Song-Fairytale_11 (3)

Θέατρο για παιδιά

Θέατρο Άβατον

Του τραγουδιού το παραμύθι

Ημέρες Παραστάσεων: Κυρ. 6/11, 13/11, 20/11, 27/11, 4/12, 11/12, 18/12, 25/12, 1/1, 8/1,
Ώρα παραστάσεων: 11.30
Αγορά Εισιτηρίου Online
[Μάθε περισσότερα…]

Και σε σχολεία (κατόπιν προγραμματισμού)
Olive-fairytale-cover (Ανάρτηση Instagram (τετράγωνη))

“Της ελιάς το παραμύθι
με το κουκί και το ρεβίθι”

Συμμετοχικό θέατρο για παιδιά στο χώρο του σχολείου (κατόπιν προγραμματισμού)

Θέμα: Ελιά, φύση, εξέλιξη ζωής, συνεργασία

Σκυλοπατούσες (Ανάρτηση Instagram (τετράγωνη))

Σκυλοπατούσες στο διάστημα

Θέατρο για παιδιά στο σχολείο

(Κατόπιν προγραμματισμού)

Θέμα: Διάστημα, Σχήματα, Ουράνια σώματα, βαρύτητα, εξοπλισμός αστροναύτη

Nero (1)

Κύκλους κάνει το νερό και το θέλω καθαρό

Θέατρο για παιδιά στο σχολείο

Κατόπιν προγραμματισμού

Θέμα: Περιβάλλον/ Αξία νερού/ Κύκλος νερού/ Τρεις καταστάσεις της ύλης

Ηλικίες: 3 έως 7

Ποντικάκι... (Ανάρτηση Instagram (τετράγωνη))

“Τι χτυπάς και κλαις;
Ποντικάκι πες τι θες!”

Συμμετοχικό θέατρο στο σχολείο (κατόπιν προγραμματισμού)

Θέμα: διαχείρηση θυμού & συναισθήματα

Ηλικίες: 3 έως 6

Ηρακλής (1)

“Ηρακλής και οι 12 Άθλοι”

Θέατρο για τα παιδιά στο χώρο του σχολείου (Με συμμετοχή των παιδιών)

Θέμα: Μυθολογία/ Θεοί Ολύμπου/ Ηρακλής

Ηλικίες: 6 έως 9

Παιδαγωγικοί στόχοι

Μέσα από όλες τις παραστάσεις μας συμμετοχικού θεάτρου θέλουμε να προωθήσουμε τη χρησιμότητα του θεάτρου ως εκπαιδευτικό εργαλείο και να υπογραμμίσουμε την αξία του παιχνιδιού και της αισθητικής καλλιέργειας για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών. Ειδικά γι’αυτούς τους λόγους θεωρούμε πολύ σημαντικό να ενταχθεί το θέατρο με πολλούς τρόπους μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η σπουδαιότητα της τέχνης για τα παιδιά

Σήμερα στην τεχνοκρατική και μηχανοποιημένη κοινωνία που ζούμε, βιώνουμε καθημερινά την απουσία “ποιητικών” ερεθισμάτων που εκλεπτύνουν την ευαισθησία μας, καλλιεργούν και οξύνουν τη σκέψη.
Γι’αυτό η μύηση του μικρού παιδιού στην τέχνη (θέατρο, εικαστικά, μουσική, έντεχνος λόγος) πρέπει να κατέχει πρωταρχική θέση ανάμεσα στις ποικίλες δραστηριότητές του, γιατί οι τέχνες βοηθούν “στην προσπάθεια του παιδιού να δει, να ερμηνεύσει και να δεχθεί το γύρω κόσμο, ενώ του αφήνονται περιθώρια και για τις δικές του επεμβάσεις, προτάσεις για να φτιάξει στη φαντασία του το δικό του όραμα του κόσμου” (Χορτιάτη, 1998).

Πείτε μας τη γνώμη σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *