Τώρα παίζουμε

Κάνουμε το θέατρο που ονειρευόμαστε κι ονειρευόμαστε έναν κόσμο όμορφο όσο το θέατρο που κάνουμε.”
Αλίκη Κατσαβού

Θέατρο για παιδιά
Θέατρο Άβατον (Ευπατριδών 3, Γκάζι)
Του τραγουδιού το παραμύθι
Ημέρες Παραστάσεων: Κυρ. 6/11, 13/11, 20/11, 27/11, 4/12, 11/12, 18/12, 25/12, 1/1, 8/1,
Ώρα παραστάσεων: 11.30
Πληροφορίες-Κρατήσεις: 2109025025
Αγορά Εισιτηρίου Online
[Μάθε περισσότερα…]
Και σε σχολεία (κατόπιν προγραμματισμού)

“Της ελιάς το παραμύθι
με το κουκί και το ρεβίθι”
Συμμετοχικό θέατρο για παιδιά στο χώρο του σχολείου (κατόπιν προγραμματισμού)
Θέμα: Ελιά, φύση, εξέλιξη ζωής, συνεργασία
Σκυλοπατούσες στο διάστημα
Θέατρο για παιδιά στο σχολείο
(Κατόπιν προγραμματισμού)
Θέμα: Διάστημα, Σχήματα, Ουράνια σώματα, βαρύτητα, εξοπλισμός αστροναύτη

Κύκλους κάνει το νερό και το θέλω καθαρό
Θέατρο για παιδιά στο σχολείο
Κατόπιν προγραμματισμού
Θέμα: Περιβάλλον/ Αξία νερού/ Κύκλος νερού/ Τρεις καταστάσεις της ύλης
Ηλικίες: 3 έως 7


“Τι χτυπάς και κλαις;
Ποντικάκι πες τι θες!”
Συμμετοχικό θέατρο στο σχολείο (κατόπιν προγραμματισμού)
Θέμα: διαχείρηση θυμού & συναισθήματα
Ηλικίες: 3 έως 6
Παιδαγωγικοί στόχοι
Πιστεύουμε ότι παράλληλα με την αισθητική απόλαυση, το θέατρο είναι χρήσιμο και ως εκπαιδευτικό εργαλείο από την ίδια του τη φύση. Έτσι διαλέγουμε θέματα που να ταιριάζουν στις εκπαιδευτικές προτεραιότητες και ως εκ τουτου τα έργα μας μπορούν να συμβάλλουν στην ολόπλευρη κινητοποίηση των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με την αξιοποίηση των τεχνικών συμμετοχικού θεάτρου, θέλουμε παράλληλα να υπογραμμίσουμε την αξία του παιχνιδιού και της αισθητικής καλλιέργειας για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών. Ειδικά γι’αυτούς τους λόγους θεωρούμε πολύ σημαντικό να ενταχθεί το θέατρο με πολλούς τρόπους μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η σπουδαιότητα της τέχνης για τα παιδιά
Σήμερα στην τεχνοκρατική και μηχανοποιημένη κοινωνία που ζούμε, βιώνουμε καθημερινά την απουσία “ποιητικών” ερεθισμάτων που εκλεπτύνουν την ευαισθησία μας, καλλιεργούν και οξύνουν τη σκέψη.
Ως εκ τούτου η μύηση του μικρού παιδιού στην τέχνη (θέατρο, εικαστικά, μουσική, έντεχνος λόγος) πρέπει να κατέχει πρωταρχική θέση ανάμεσα στις ποικίλες δραστηριότητές του, γιατί οι τέχνες βοηθούν “στην προσπάθεια του παιδιού να δει, να ερμηνεύσει και να δεχθεί το γύρω κόσμο, ενώ του αφήνονται περιθώρια και για τις δικές του επεμβάσεις, προτάσεις για να φτιάξει στη φαντασία του το δικό του όραμα του κόσμου” (Χορτιάτη, 1998).