2017 Τί χτυπάς και κλαις; Ποντικάκι πες τί θες! – Συμμετοχικό θέατρο για τα συναισθήματα
5 Απριλίου 20175 Απριλίου 2017|
Aliki Katsavou2017 Τί χτυπάς και κλαις; Ποντικάκι πες τί θες! – Συμμετοχικό θέατρο για τα συναισθήματα|
0 Comment|
14:54
Categories :
🐭 Η μικρή Ντίνα η ποντικίνα, δεν μπορεί να διαχειριστεί το θυμό της και η μαμά της, τη στέλνει στον κήπο μέχρι να ηρεμήσει, με το μαγικό κουτί των συναισθημάτων και την οδηγία να ανακαλύψει όλα όσα κρύβει. Στον κήπο έχουν μαζευτεί και τα παιδιά-ζωάκια του δάσους και θέλουν να τη βοηθήσουν.
Το ποντικάκι με τη βοήθεια των παιδιών θα ανακαλύψει πώς να μαλακώνει το θυμό, αλλά και τί είναι η χαρά, ο φόβος και η στεναχώρια. Θα βρει ακόμα τον «ευτυχισμένο πρίγκιπα» και το καλόκαρδο χελιδόνι από το φημισμένο παραμύθι του Όσκαρ Γουάιλντ και θα μάθει την αξία της αλληλεγγύης, της αυτοθυσίας και της φιλίας.
Συντελεστές
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Αλίκη Κατσαβού
Ερμηνεία: Αλκμήνη Σταθάτου
Ερμηνεία: Αλκμήνη Σταθάτου
Ηλεκτρονικές διευθύνσεις για την παράσταση
Σχετικά Θέματα
Θεατρομάθεια 2014-2015
Στα 13 χρόνια λειτουργίας της Θεατρομάθειας ανέβηκαν περισσότερα από 25 έργα, έγιναν περισσότερες από 100 ραδιοφωνικές εκπομπές θεάτρου, 20 σεμινάρια για εκπαιδευτικούς. Το [...]
Χαλάρωση, επικοινωνία, ευδαιμονία! 3 πράγματα που έμαθα κάνοντας θέατρο
Πιστεύεις ότι όσοι κάνουν θέατρο (επαγγελματίες, ερασιτέχνες, σπουδαστές σε δραματική σχολή), μπορούν να εφαρμόσουν τις [...]
Συμμετοχικό θέατρο – πώς συμβάλλει στη μάθηση;
Η εμπλοκή σε μια θεατρική παράσταση με ευκαιρίες συμμετοχής επί σκηνής μπορεί να ενθαρρύνει τους [...]
2023-2024 Κύκλους κάνει το νερό και το θέλω καθαρό
Συμμετοχικό θεατρικό δρώμενο Ο Κάστορας έπαθε μεγάλη συμφορά. Με πονηριά ο ποντικός του έκλεψε το [...]
Η Ιστορία των Πασχαλινών Λαγών
Πάσχα στο Δάσος με τη Θεατρομάθεια: Μια Θεατρική Περιπέτεια Γεμάτη Αξίες! Καθώς η άνοιξη ανθίζει [...]Απόφθεμα για την τέχνη
“The object of art is not to reproduce reality, but to create a reality of [...]Πρόγραμμα Παιδικής Σκηνής Συμμετοχικού Θεάτρου 2008-2009
Αφού λάβαμε ουσιαστικά υπ’ όψιν τις υποδείξεις και τις διδακτικές ανάγκες όλων των εκπαιδευτικών που [...]

